تکنولوژی نرم افزار _ علم کامپیوتر

زمینه کاری این وبلاگ تبادل اطلاعات در زمینه علم کامپیوتر می باشد

تکنولوژی نرم افزار _ علم کامپیوتر

زمینه کاری این وبلاگ تبادل اطلاعات در زمینه علم کامپیوتر می باشد

زمینه کاری این وبلاگ تبادل اطلاعات در زمینه علم کامپیوتر می باشد

بایگانی

شرکت خدمات نظارت اینترنتی “هکینگ تیم” هک شد

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ
۱۸۳۲۱_L16x9

شرکت” هکینگ تیم ” که تولیدکننده نرم افزارهای جاسوسی / نظارتی برای شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی میباشد مورد حمله شدید هکر ها قرار گرفته است
مشتریان این شرکت ایتالیایی ،دولت های اتیوپی ، مراکش ، امارات و همچنین اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده آمریکا میباشند .

به گزارش “مادربورد”، هکرها، ۵۰۰ گیگابایت از فایل‌های متعلق به مشتریان، قراردادها، اسناد مالی و ایمیل‌های داخلی این شرکت را در اینترنت منتشر کرده‌اند. آنها با استفاده از حساب توئیتری شرکت هکینگ تیم، عملیات هک کردن را علنی کرده‌اند.

جالب این‌جا است که هکرها پیام توئیتری خود را به شکلی منتشر کرده‌اند که گویی بخشی از هکینگ تیم هستند. آن‌ها در یک توئیت که دربردارنده‌ی لینکی شامل ۵۰۰ گیگابایت فایل برای دانلود است نوشته‌اند: “از آن‌جایی که ما موضوعی برای پنهان کردن نداریم تمامی ایمیل‌ها، فایل‌ها و کدهای منبع خود را منتشر می کنیم.”

چند ساعت پس از هک شدن شرکت هکینگ تیم، فهرستی از مشتری‌های آن شرکت در فضای مجازی منتشر شد. این فهرست شامل مشتریان پیشین و کنونی بود که در آن نام “اف بی آی”(پلیس فدرال امریکا) و کشورهای شیلی، اسپانیا و عراق به چشم می‌خورد.

این عملیات علیه شرکت هکینگ تیم در حالی روی می‌دهد که حدود یک سال پیش، یک شرکت دیگر با نام “فین‌فیشر”به روش مشابهی هک شد و ۴۰ گیگابایت از فایل‌های داخلی آن افشا شد. فین فیشر هم مانند هکینگ تیم، نرم افزار پایش اینترنتی به موسسات نظامی و انتظامی در سراسر جهان می فروشد و با نصب آن می توان ارتباطات هدف از قبیل تماس های تلفنی، پیام های متنی، تماس های اسکایپی و یا ایمیل ها را پایش کرد.

  • علی کوه یار

نظرات  (۱)

  • مهدی جباری
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    وب نکافان با رتبه 24000 ایران
    اماده ی تبادل لینک با هر وبلاگ یا سایت
    و اماده تبادل بنر (120 240 ) با وب هایی با رتبه بالاتر از 40000 
    حتما سر بزنید
    تبلیغات ثابت بالای صفحه 60 روز فقط 5000 تومن
    تبلیغات متنی 60 روز فقط 2000 تومن
    روزانه 500 ای پی
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی