تکنولوژی نرم افزار _ علم کامپیوتر

زمینه کاری این وبلاگ تبادل اطلاعات در زمینه علم کامپیوتر می باشد

تکنولوژی نرم افزار _ علم کامپیوتر

زمینه کاری این وبلاگ تبادل اطلاعات در زمینه علم کامپیوتر می باشد

زمینه کاری این وبلاگ تبادل اطلاعات در زمینه علم کامپیوتر می باشد

بایگانی

چگونگی راه اندازی سرویس موزیک اپل

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ
zdnet-apple-music-service-beats

به محض اینکه بروزرسانی نسخه iOS توسط شما به پایان برسد و شما اپلیکیشن Music که دارای یک آیکان با ظاهر جدید است را باز نمایید مشاهده میکنید که سرویس اپل موزیک از شما برای فعال سازی کسب اجازه خواهد کرد. شما برای سه ماه اول استفاده خود از این سرویس هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنید اما در هنگام فعال سازی میبایست مبلغی پول (۱۰ یا ۱۵ دلار ) در حساب خود داشته باشید. برای افزایش دلاری حساب آیتونز خود میتوانید صرفا از گیفت کارت استفاده کنید و نیازی به کارت اعتباری نیست. ضمنا این پول از شما کسر نمی شود و آیتونز تنها میخواهد بداند آیا توانایی پرداخت هزینه سرویس پس از ۳ ماه دوره رایگان را خواهید داشت یا خیر. میتوانید از میان گزینه ها یکی از دو گزینه تک نفره یا گروهی را انتخاب نمایید.

– اگر گزینه تک نفره (Individual) را انتخاب نمایید میبایست برای اهراز هویت تنها ۱۰ دلار در حساب داشته باشید تا به رویت آیتونز برسد و سه ماه دوره رایگان شما فعال گردد. همانطور که گفته شد هزینه ای از شما کسر نمی شود و فقط جهت رویت آیتونز پول میبایست در حساب باشد.

– اگر گزینه گروهی (Family) را انتخاب نمایید میبایست ۱۵ دلار در حساب خود داشته باشید که البته مزیت این گزینه آن است که به همراه شما ۵ نفر دیگر هم خواهند توانست از مزایای Apple Music بدون انجام مراحل فعال سازی و تنها با انجام معرفی از سوی شما بهره ببرند. پس از فعال سازی سه ماهه رایگان میتوانید اعتبار حساب خود را تخلیه کنید یا برای مصارف دیگر به کار ببرید. ضمنا شما میتوانید در کل از استفاده از Apple Music صرف نظر کنید که در این صورت ضمن بهره نبردن از مزایای آن از استفاده از بخش های For You و New که توضیحاتشان در زیر شرح داده شده هم ناتوان خواهید بود.

سرویس اپل موزیک در واقع ترکیبی از دو عنصر است : موزیک های شما و بزرگترین بانک موسیقی جهان یعنی بانک موسیقی iTunes. با فعال سازی اپل موزیک شما دسترسی کامل، بدون محدودیت و بی نهایت به کلیه ترانه ها و موزیک ویدیو های موجود در iTunes Store خواهید داشت. به علاوه تغییرات ظاهری در هنگام نمایش آلبوم های شما، شما میتوانید از پیشنهاداتی که اپل در شنیدن موسیقی به شما میکند هم استفاده کنید. این پیشنهادات در پایین فهرست ترانه های هر آلبوم موسیقی شما به صورت خودکار ظاهر می شوند.

  • علی کوه یار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی